Agitura är ett företag vi driver på sidan av våra vardagliga jobb. Det är därför vi kan erbjuda vårt journalföringssystem till ett sånt konkurrenskraftigt pris. Tyvärr medför det också att vår support förmodligen inte kan mäta sig med de riktigt stora aktörerna på marknaden. Det är å andra sidan inget vi försöker hålla hemligt för att sälja mer av vårt system.
Nedan följer en tabell med hur vi jobbar med support och vad ni kan förvänta er av oss.
Typ av ärende | Hur vi hanterar dem |
Kritiska fel som gör systemet omöjligt att jobba med | Högsta prioritet! Så fort vi får en ledig stund kommer vi kasta oss över dessa. |
Fel som försvårar arbete med systemet | Hög prioritet. Förhoppningsvis löst samma vecka. |
Irriterande fel och fel som är av kosmetisk karaktär | Normal/låg prioritet. Lösning borde vara på plats om senast en månad. |
Önskemål om funktionalitet | Se sidan Priser för hur vi hanterar kundfunktionalitet |